هارد باکس تلسکوپی

هارد باکس تلسکوپی نوعی جعبه سخت از ترکیب مقوای سخت با روکش کاغذ، چرم و سایر تزیینات است. این جعبه علاوه بر لوکس بودن بر عیار محصول اضافه میکند. استفاده از هارد باکس برای انواع محصولات شما  اعتبار به همراه ظرافت در عین تجمل را به ارمغان می آورد.

به دلیل ظرافت و زیبایی هاردباکس ها اکثر مشتریان آن ها را نگه داری و در موارد مختلف مورد استفاده قرار میدهند که این خود به نوعی تبلیغات بلند مدت به همراه دارد.

کامل پک به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع هارد باکس اقدام به فروش و ثبت سفارش اینترنتی هارد باکس تلسکوپی کرده است تا مشتریان در کمترین زمان هارد باکس درب و زیره مورد نیاز خود را ثیت سفارش کنند.

هاردباکس تلسکوپی یا درب و زیره

هارد باکس تلسکوپی یا درب و زیره از ابتدایی ترین هاردباکس هایی است که در واقع پلت فرم اولیه ی  سایر نمونه های هاردباکس یا به نوعی مادر استراکچر های دیگر هاردباکس ها است. این نوع هاردباکس در طراحی و تولید تمام استراکچر های دیگر مورد استفاده قرار میگرد و ارتقاء این استراکچر سبب ایجاد تنوع در سایر هاردباکس ها شده است. هاردباکس تلسکوپی از پر مصرف ترین، پر تیراژ ترین، پرکاربرد ترین نوع  هارد باکس ها به حساب می آید.

کاربرد هارد باکس درب و زیره

هارد باکس تلسکوپی موارد استفاده ی بسیار زیادی مانند محصولات زیر را دارد.

  • بازی ها
  • مد، لباس و فشن
  • چرم
  • صنایع دستی
  • شیرینی و شکلات
  • حشکبار
  • زعفران

طراحی و تولید هارد باکس تلسکوپی

با توجه به دستگاه های کامل پک با تکنولوژی انحصاری در تولید، این ماشین آلات امکان تولید یا سرعت بالای این نوع هارد باکس وجود دارد. با توجه به کیفیت این دستگاه های موجود در کامل پک هارد باکس های درب و زیره به صورت انحصاری تولید میشود.

خرید هاردباکس تلسکوپی

برای داشتن طراحی و خرید مطلوب از هاردباکس درب و زیره بهتر از با در نظر گرفتن تمام جوانب و کاربردهای محصول خود اقدام به سفارش هاردباکس نمایید، کامل پک به عنوان ارائه دهنده بهترین جعبه های هارد باکس  در زمینه طراحی مناسب  هاردباکس محصول در کنار شما است.

تمامی مراحل تولید هاردباکس درب و زیره با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد. شرکت کامل پک با توجه به سابقه ی خود در زمینه طراحی و مهندسی محصول توانسته است بسیاری از محصولات شرکت های بزرگ با پیش زمینه هاردباکس را در این زمینه طراحی و تولید نماید. تولید سیستمی انواع جعبه ها و بسته بندی های لوکس ، کسب حداکثر سهم بازار، کیفیت بالا در طراحی جعبه به همراه نوآوری و خلاقیت و ارتقای ارزش افزوده ی محصولات مشتریان از چشم اندازهای گروه کامل پک است. شما برای ثبت سفارش محصول میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.