اهمیت جعبه مقوایی در دنیای امروز

اهمیت جعبه مقوایی در دنیای امروز

اهمیت جعبه مقوایی در دنیای امروز

در فروشگاه‌های امروزی که فرصت هر کالا برای خودنمایی و جذب مشتری فقط چند ثانیه است، بی شک کالایی برنده رقابت است که جذاب و چشم نوازتر باشد. در واقع بسته‌بندی چهره و شخصیت کالاست و مشتری از طریق آن محصول را شناسایی می کند.در دنیای مدرن بسته بندی جعبه مقوایی با دو موضوع متمایز میگردد:

اول: فیزیک جعبه مقوایی: ارتباط خاص محصول با مشتری، با توجه به اندازه و شکل بسته‌بندی و نحوه چیدمان محصول و دیده شدن بهتر محصول در ویترین فروشگاه‌ها، می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و شوق خرید در مشتری گردد.

دوم: گرافیک جعبه: اصولاً بدون توجه به گرافیک جعبه نمی‌توان محصول متمایزی در بازار عرضه نمود. طراحی و گرافیک بسته‌بندی در واقع نشانگر هویت و ارزش برند است. طراحان می‌توانند با توجه به امکانات هر مجموعه، طراحی‌های منحصر به فردی در قالب متالایز، یووی ، طرح‌های هفت رنگ، لوگو برجسته، روکش هایبرید و چندین پیشنهاد دیگر برای ترغیب بیشتر خریداران به مشتریان ارائه نمایند و ایفاگر نقش بازاریاب برای معرفی محصول آنان باشند.

ایجاد تمایز جعبه مقوایی در کامل پک

کاهش هزینه تمام شده در مرحله بسته‌بندی مشتری و تولید جعبه مقوایی با ظاهر متمایز سبب شده تا شیوه‌ای جدید در طراحی حاصل شده و مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. خدمات کامل پک به همینجا کوتاه نشده و در مورد متالایز، رنگهای چاپی، برش های ویژه و بسیاری از نکات دیگر، تمایز لازم را در جعبه مقوایی ایجاد میکند.