طراحی جعبه شکلات

طراحی جعبه شکلات

طراحی جعبه شکلات

بسته‌ بندی‌ محصولات اهمیت بسیار مهمی در ایجاد یک تجربه خرید برای مشتریان دارد، اما عوامل بسیاری در کیفیت یک بسته‌ بندی خوب نقش دارند. عواملی هر چند ساده ولی خلاقانه هم  در طراحی جعبه وهم در تولید جعبه  که در نگاه اول به ذهن مشتریان و طراحان نمی‌رسد.

شکلات  به عنوان یکی از پر مصرف ترین تنقلات در جهان به حساب می آید. با نقش بسیار پررنگی که این محصول در صنعت بسته بندی و طراحی جعبه  در سال های اخیر ایفا کرده، امروز می توان به راحتی آن را به عنوان یک دسته بندی قابل تفکیک در صنعت  بسته بندی و طراحی جعبه در نظر گرفت. امروزه گرافیک و طراحی جعبه شکلات  برای تولید کنندگان این فراورده یعنی همه چیز!! این اهمیت  از آنجاست که بیشتر شکلات ها و فراورده های مشتق شده از آن دارای مزه و طعمی یکسان  هستند ، در این مرحله است که خلاقیت در طراحی جعبه  و خلاقیت های گرافیکی آن یکی از مهمترین فاکتورهای تضمین کننده برای موفقیت یک برند شکلات ساز در بین مشتریان هوشمند و به شدت تنوع طلب امروز به حساب می آید.

با توجه به صادراتی بودن اکثر محصولات ، هدف  طراحی جعبه شکلات ویژه ای است  که توانایی رقابت  با برندهای معروف خارجی را داشته و در عین حال معرف هویت ایرانی باشد تا علاوه بر حضور در بازارهای بین المللی بتواند برند سازی ملی را هم از راه صادرات تقویت کند. این مهم جز با توجه به امر گرافیک طراحی جعبه میسر نمیشود. علاوه بر مزایای ذکر شده در زمینه طراحی جعبه شکلات ، اینگونه بسته‌بندی‌ها میبایست در جهت سلامت محیط زیست در مقایسه با سایر روش های بسته‌ بندی‌ حرف اول را بزند لذا با استفاده از مواد قابل بازیافت و فعالیت های کاهش و تفکیک زباله از مبداء میتوان در حفظ محیط زیست قدمی محکم برداشت.

 

چرا طراحی جعبه شکلات در کامل پک ؟

شکلات یکی از محصولاتی است که در طراحی جعبه و گرافیک بسته بندی آن پیشرفت های خوبی صورت گرفته است ، اما هنوز تا رسیدن به اهداف ایده آل و استانداردهای بین المللی فاصله زیادی دارد . مجموعه کامل پک با ساخت  و طراحی جعبه شکلات های ویژه برای بسیاری از برندهای مطرح شکلات کشور و حضور مستمر در نمایشگاه های بسته بندی شکلات و شیرینی پیشرو در زمینه  صنعت بسته بندی و جعبه های شکلات و شیرینی می باشد. از خدمات کامل پک ارایه یک پیش طرح مناسب در زمینه طراحی جعبه شکلات با توجه به رنگ بندی مناسب و خلاقیت متناسب با نیاز بازار است. عکاسی صنعتی از شکلات های هر شرکت امکان پذیر است و با همکاری آتلیه حرفه ای کامل پک ، یک جعبه بی عیب و نقص تحویل کارفرما میگردد.