هاردباکس سه تکه

هارد باکس سه تکه جدا نوعی جعبه سخت از ترکیب مقوای سخت با روکش کاغذ، چرم و سایر تزیینات است. این جعبه علاوه بر لوکس بودن بر عیار محصول اضافه میکند. استفاده از هارد باکس برای انواع محصولات شما  اعتبار به همراه ظرافت در عین تجمل را به ارمغان می آورد.

به دلیل ظرافت و زیبایی هاردباکس ها اکثر مشتریان آن ها را نگه داری و در موارد مختلف مورد استفاده قرار میدهند که این خود به نوعی تبلیغات بلند مدت به همراه دارد.

کامل پک به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع هارد باکس اقدام به فروش و ثبت سفارش اینترنتی هارد باکس سه تکه جدا کرده است تا مشتریان در کمترین زمان هارد باکس سه تکه جدا مورد نیاز خود را ثیت سفارش کنند.

هارد باکس سه تکه جدا

این نوع هارد باکس ها در برای محصولاتی به کار میرود که نیازی به دیس پلیس ، مصارف پذیرایی و ویندوپچ را نداشته باشند.

قیمت هارد باکس سه تکه ساده

هارد باکس سه تکه جدا  نسبت به هاردباکس مگنتی و هارد باکس های لولادار مقرون به صرفه تر است و مشتریانی که به ساختار های مینیمال یا لوکس ساده علاقه دارند معمولان طرفدار هاردباکس سه تکه ساده میباشند.  این نوع هارد باکس در عین ظرافت و زیبایی دارای هزینه ی مقرون به صرفه ای نیز میباشد.

طراحی هاردباکس سه تکه جدا

در این نوع هارد باکس به لحاظ استحکام و ظرافت و زیبایی هیچ فرقی با هاردباکس های دیگر ندارد فقط باید به این نکته توجه کنید که به هنگام استفاده درب به طور کامل جدا میشود. هاردباکس سه تکه جدا تولید راحت تری نیز نسبت به سایر هاردباکس ها دارد.

خرید هاردباکس سه تکه ساده

برای داشتن طراحی و خرید مطلوب از هاردباکس سه تکه جدا بهتر از با در نظر گرفتن تمام جوانب و کاربردهای محصول خود اقدام به سفارش هاردباکس نمایید، کامل پک به عنوان ارائه دهنده بهترین جعبه های هارد باکس  در زمینه طراحی مناسب  هاردباکس محصول در کنار شما است.

تمامی مراحل تولید هاردباکس سه تکه جدا با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد. شرکت کامل پک با توجه به سابقه ی خود در زمینه طراحی و مهندسی محصول توانسته است بسیاری از محصولات شرکت های بزرگ با پیش زمینه هاردباکس را در این زمینه طراحی و تولید نماید. تولید سیستمی انواع جعبه ها و بسته بندی های لوکس ، کسب حداکثر سهم بازار، کیفیت بالا در طراحی جعبه به همراه نوآوری و خلاقیت و ارتقای ارزش افزوده ی محصولات مشتریان از چشم اندازهای گروه کامل پک است. شما برای ثبت سفارش محصول میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.