هاردباکس لوله دار

هارد باکس سه تکه لولا دار نوعی جعبه سخت از ترکیب مقوای سخت با روکش کاغذ، چرم و سایر تزیینات است. این جعبه علاوه بر لوکس بودن بر عیار محصول اضافه میکند. استفاده از هارد باکس برای انواع محصولات شما  اعتبار به همراه ظرافت در عین تجمل را به ارمغان می آورد.

به دلیل ظرافت و زیبایی هاردباکس ها اکثر مشتریان آن ها را نگه داری و در موارد مختلف مورد استفاده قرار میدهند که این خود به نوعی تبلیغات بلند مدت به همراه دارد.

کامل پک به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع هارد باکس اقدام به فروش و ثبت سفارش اینترنتی هارد باکس سه تکه لولا دار کرده است تا مشتریان در کمترین زمان و با آرامش خیال هارد باکس سه تکه لولا دارمورد نیاز خود را ثبت سفارش انجام دهند.

هارد باکس سه تکه لولا دار

یک نسل بالاتر از هاردباکس های مگنتی است که در این نوع هاردباکس از انتها به جعبه زیرین متصل شده و تفاوت آن با هاردباکس های مگنتی عدم استفاده مگنت و ارتفاع بیشتر فضای داخلی به لحاظ ارتفاع است که محصول با سایز های مختلفی را در خود جای میدهد.

این نوع هاردباکس دارای طرفدارهای بسیار در سبک خود میباشد.

کاربرد هاردباکس سه تکه لولا دار

از این نوع هاردباکس برای محصولات متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد، چون:

  • دمنوش ها
  • انواع محصولات پذیرایی

طراحی هاردباکس سه تکه لولادار

در این نوع هارد باکس فضای داخلی به دلیل عدم استفاده از مگنت مکانیزم تولید متفاوتی دارد اما به نوعی نسلی پیشرفته تر از هاردباکس های مگنتی به حساب می آید.

خرید هاردباکس سه تکه لولا دار

برای داشتن طراحی و خرید مطلوب از هاردباکس سه تکه لولا دار بهتر از با در نظر گرفتن تمام جوانب و کاربردهای محصول خود اقدام به سفارش هاردباکس نمایید، کامل پک به عنوان ارائه دهنده بهترین جعبه های هارد باکس  در زمینه طراحی مناسب  هاردباکس محصول در کنار شما است.

تمامی مراحل تولید هارد باکس سه تکه لولا دار با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد. شرکت کامل پک با توجه به سابقه ی خود در زمینه طراحی و مهندسی محصول توانسته است بسیاری از محصولات شرکت های بزرگ با پیش زمینه هاردباکس را در این زمینه طراحی و تولید نماید. تولید سیستمی انواع جعبه ها و بسته بندی های لوکس ، کسب حداکثر سهم بازار، کیفیت بالا در طراحی جعبه به همراه نوآوری و خلاقیت و ارتقای ارزش افزوده ی محصولات مشتریان از چشم اندازهای گروه کامل پک است. شما برای ثبت سفارش محصول میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.