هارد باکس طرح اختصاصی

هارد باکس طرح اختصاصی | جعبه سخت یا جعبه هاردباکس از جمله جعبه های شیک با طراحی های خاص مناسب انواع محصولات قیمتی و کادویی جهت عرضه منحصر به فرد میباشد. امروزه اکثر کسب و کار ها حتی قبل از تولید محصول خود در ابتدا بعد از طراحی لوگوی مناسب شروع به طراحی هاردباکس ویژه ای برای محصول خود میکنند.

هاردباکس طرح اختصاصی علاوه بر افزایش فروش محصول کمک شایانی به معرفی کامل از ارزش محصول نیز میکند.
کامل پک با سال ها تجربه در جهت تولید و پخش جعبه هارد باکس اقدام به طراحی و فروش آنلاین انواع جعبه های هارد باکس اینی شیپ یا هارد باکس طرح اختصاصی با استفاده بهترین مواد اولیه و دستگاه هایی با تکنولوژی روز کرده است.

هاردباکس اِنی شیپ (Any shape) یا هارد باکس طرح اختصاصی

هاردباکس های اِنی شیپ (Any shape) یا اختصاصی از نوع هاردباکس هایی است که ساختار طراحی آن توسط مشتری تعیین میشود و تمام استراکچر آن بنا به نظر و نیاز مشتری طراحی میشود.
به طور معمول در هاردباکس های اختصاصی به دلایل الزامات طراحی ارائه شده از مشتری در ساختار اصلی آن تغییراتی توسط طراح صورت میگیرد. به طور مثال ابعاد آن برزگ با کوچک تر میشود یا به شکل خاصی مثل ذوزنقه با قلب در می آید.

قیمت هارد باکس طرح اختصاصی

این نوع هارد باکس به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد به طور معمول روش تولید سختی تری دارند و برای تولید این نوع جعبه از چند دستگاه استفاده میشود. بنابراین میانگین قیمت هارباکس طرح اختصاصی نسبت به سایر هاردباکس ها بالاتر است.

کاربرد جعبه های اختصاصی

هارد باکس با طرح اختصاصی  به طور معمول برای محصولات باارزش بالا در تیراژ پایین کاربرد دارد.
محصولاتی چون:

  •  خاویار
  •  عسل های خاص
  •  زیور آلات و جواهرات زینتی
  •  صنایع دستی خاص
  •  محصولات الکترونی گران قیمت

طراحی هارد باکس این شیپ

داخل هارد باکس طرح اختصاصی شخصی سازی صورت میگیرد یعنی از سپریتور ها و مدل های مختلف منقسم یا هلدر استفاده میشود. از ساتن، ابر، وکیوم فرمینگ در طراحی جانمای محصول نیز استفاده میشود.

خرید هاردباکس با طرح اختصاصی

برای داشتن طراحی و خرید مطلوب از هاردباکس های اینی شیپ بهتر از با در نظر گرفتن تمام جوانب و کاربردهای محصول خود اقدام به سفارش هاردباکس نمایید، کامل پک به عنوان ارائه دهنده بهترین جعبه های هارد باکس اختصاصی در زمینه طراحی مناسب محصول شما در کنار شما است.

تمامی مراحل تولید هارد باکس طرح اختصاصی با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد. شرکت کامل پک با توجه به سابقه ی خود در زمینه طراحی و مهندسی محصول توانسته است بسیاری از محصولات شرکت های بزرگ با پیش زمینه هاردباکس را در این زمینه طراحی و تولید نماید. تولید سیستمی انواع جعبه ها و بسته بندی های لوکس ، کسب حداکثر سهم بازار، کیفیت بالا در طراحی جعبه به همراه نوآوری و خلاقیت و ارتقای ارزش افزوده ی محصولات مشتریان از چشم اندازهای گروه کامل پک است. شما برای ثبت سفارش محصول میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.