جعبه هارد باکس مگنتی

هارد باکس مگنتی سرطبل دار نوعی جعبه سخت از ترکیب مقوای سخت با روکش کاغذ، چرم و سایر تزیینات است. این جعبه علاوه بر لوکس بودن بر عیار محصول اضافه میکند. استفاده از هارد باکس برای انواع محصولات شما  اعتبار به همراه ظرافت در عین تجمل را به ارمغان می آورد.

به دلیل ظرافت و زیبایی هاردباکس ها اکثر مشتریان آن ها را نگه داری و در موارد مختلف مورد استفاده قرار میدهند که این خود به نوعی تبلیغات بلند مدت به همراه دارد.

کامل پک به عنوان یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان انواع هارد باکس اقدام به فروش و ثبت سفارش اینترنتی هارد باکس مگنتی سرطبل دار کرده است تا مشتریان در کمترین زمان هارد باکس مگنتی سرطبل دار مورد نیاز خود را ثیت سفارش انجام دهند.

هارد باکس مگنتی سرطبل دار

از نمونه های متداول هاردباکس های درب دار است که مکانیزم در به بدنه از طریق یک لولا است که به صورت یک جلد ساخته شده اتصال پیدا میکند. هارد باکس مگنتی سر طبل دار نمونه ای جذابی است برای زمانی که در هاردباکس نقشه دیس پلیس یا استند را دارد. یعنی به هنگام باز شدن در مگنتی هارد باکس فضای داخلی برای معرفی محصول با متن، بروشور یا عکس طراحی میشود.

کاربرد هارد باکس مگنتی

از هارد باکس های مگنتی سر طبل دار به دلیل استفاده راحت و بدون نیاز به جدا کردن در و آسیب به بسته بندی جهت باز شدن و استفاده محصول دارای ارزش بسیاری است که در موارد زیرمورد استفاده قرار میگیرد.

  • بسته بندی شکلات و شیرینی
  • خشکبار
  • زعفران
  • انواع دمنوش

 طراحی هاردباکس مگنتی

در طراحی و ساخت هارد باکس های مگنتی سرطبل دار از مگنت های باکیفیتی مورد استفاده میکنند زیراکه کار قفل موقت در را بر روی بدنه جعبه توسط این مگنت ها انجام میشود و اگر از مگنت بی کیفیت استفاده شود هارد باکس در ارائه مد نظر محصول خود ناموفق عمل میکند.

نکته مهم در طراحی این هاردباکس این است که در ابعاد بزرگ نمیشود استفاده کرد زیرا استراکچر آن به طور کلی بهم میریزد و از این توع ساختار در مدل های رومیزی و کوچک قابل استفاده میباشد.

قیمت هارد باکس مگنتی سر طبل دار

این نوع هاردباکس طرفداری های بسیاری دارد اما به لحاظ قیمتی ار نوع هارد باکس های نمیه گران تا گران به حساب می آید و برای بسته بندی های ارزان پیشنهاد نمیشود امل به عنوان بسته بندی های لوکس بسیار مناسب است.

خرید هاردباکس مگنتی

برای داشتن طراحی و خرید مطلوب از هاردباکس مگنتی سر طبل دار بهتر از با در نظر گرفتن تمام جوانب و کاربردهای محصول خود اقدام به سفارش هاردباکس نمایید، کامل پک به عنوان ارائه دهنده بهترین جعبه های هارد باکس مگنتی در زمینه طراحی مناسب  هاردباکس محصول در کنار شما است.

تمامی مراحل تولید هارد باکس مگنتی سر طبل دار با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد. شرکت کامل پک با توجه به سابقه ی خود در زمینه طراحی و مهندسی محصول توانسته است بسیاری از محصولات شرکت های بزرگ با پیش زمینه هاردباکس را در این زمینه طراحی و تولید نماید. تولید سیستمی انواع جعبه ها و بسته بندی های لوکس ، کسب حداکثر سهم بازار، کیفیت بالا در طراحی جعبه به همراه نوآوری و خلاقیت و ارتقای ارزش افزوده ی محصولات مشتریان از چشم اندازهای گروه کامل پک است. شما برای ثبت سفارش محصول میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.