بسته بندی لوکس و نکاتی درباره طراحی آن

بسته بندی لوکس و طراحی آن

بسته بندی لوکس و طراحی آن

هر گاه وارد فروشگاه های خواربار فروشی، سوپر مارکت ها و مراکز خرید و هر جایی که می توانیم اقلام خود را از آنجا خرید کنیم می شویم، اقلام و محصولاتی را مشاهده می کنیم که درون جعبه، پاکت و یا بسته هایی با اندازه ها، اشکال و رنگ های مختلف قرار دارند. شما باید بتوانید به سادگی با یک نگاه گذرا مواد غذایی مورد علاقه خود را از طریق نوع بسته بندی محصول پیدا کنید. پکیج یا بسته بندی در ویکی پدیا این گونه تعریف شده است: “علم، هنر و فناوری محصور کردن و یا حفاظت محصولات به منظور توزیع، ذخیره سازی، فروش و استفاده. بسته بندی همچنین به فرایند طراحی، ارزیابی و تولید پکیج نیز باز می گردد. بسته بندی لوکس را می توان به عنوان یک سیستم هماهنگ از آماده سازی کالاها برای حمل نقل، انبار سازی، تدارکات، فروش و استفاده نیز توصیف کرد. “

علاوه بر موارد بالا، بسته بندی لوکس باید مصرف کننده را از محتویات و محصولی که درون ان قرار دارد آگاه کند. بسته بندی یک محصول باید اطلاعاتی نسبتا کامل در مورد محصول ارائه دهد، بدون اینکه نیازی به توضیح شخص دیگری باشد. پس بسته بندی محصولات نقش حیاتی در دنیای بازاریابی ایفا می کنند. طراحان نیز نقش بسیار مهمی در خلق یک طرح زیبا برای بسته بندی محصولات به عهده دارند. ما در اینجا چند نکته اصولی در مورد بسته بندی لوکس را ذکر خواهیم کرد که به شما کمک می کند یک پکیج خوب، جذاب و تاثیرگذار طراحی کنید.

اجازه دهید تایپوگرافی به محصول جلوه دهد: تایپوگرافی یکی از متحول کننده ترین المان ها در طراحی گرافیک است، یک فونت کلاسیک را انتخاب کرده و محصول قابل انتظار را به مشتری معرفی کنید، و یا یک فونت مدرن و جذاب را انتخاب کرده و به ناگهان محصولی زیبا و مد روز خواهید داشت.

استفاده از تصاویر: ممکن است بخواهید در طراحی بسته بندی لوکس خود از تصویر نیز استفاده کنید. ممکن است این تصویر عکسی از یک شخصیت کارتونی، عکس محصول، عکس یک مدل و … باشد. فقط باید مطمئن شوید تصویری که قصد استفاده از آن را دارید از کیفیت بالایی برخوردار است.

از رنگ های سیاه و سفید برای مردان، استفاده کنید: همچنان مردان از سیاه سفید و خاکستری به عنوان یک پرستیژ و شخصیت استفاده میکنند.

درباره ی تمام کاربرد های محصول فکر کنید: هر محصول بسته بندی لوکس میبایست چه در زمان طراحی، چه زمانی که باز میشود، نشانه های زیبایی و لوکس بودن خود را همچنان حفظ کند. در مورد بسته بندی های لباس یا جواهرات، این مورد بیشتر نمود دارد.

 

بسته بندی لوکس و تولید آن در کامل پک

طراحی بسته بندی لوکس از خدمات بی نظیری است که در کامل پک میتوان آنرا یافت. طراحی  بسته بندی هر چه که باشد، شرکت ها برای اینکه در این رقابت جلو باشند مشغول نوآوری کردن بوده اند. نورآور بودن نوع بسته بندی لوکس میتواند ارزش محصول را ارتقا بخشد، طراحی نوآورانه و پیشرو، فقط در مورد نحوه ارائه محصول یا کالاها نیست؛ بلکه به نوعی معرف کیفیت و ویژگی های محصولات نیز می باشد که این مهم به همکاری با کامل پک به انجام خواهد رسید.