جعبه خرما لوکس صادراتی هارد باکس با چاپ طلا کوب

فویل کوبی در تولید هارد باکس و مزایای آن

در دنیایی که بازارهای بسیار گسترده و پیچیده با فرصت های محدود برای رشد عمده وجود دارد، شکی نیست که برندها باید خود را به نحوی متمایز کنند. هرچه بازار اشباع تر باشد، متمایز کردن محصول از رقبا سختر می شود. بسته بندی یک ابزار بازاریابی است و با استفاده از فویل کوبی (طلا کوب / نقره کوب) بر روی بسته بندی محصول خود می توانید کیفیت آنچه داخل آن قرار داده شده است را منتقل کنید. در کنار بسته بندی هارد باکس، فویل کوبی بر روی هارد باکس در پروژه های بسته بندی، برای صنایعی که لوکس بودن و زیبایی شناسی یکی از عناصر کلیدی بازاریابی آنهاست، نقش مهمی دارد. هنگامی که بسته بندی نیاز به زیبایی، و ظاهری هنری دارد، تکنیک فویل کوبی بهترین گزینه است. فویل کوبی (طلا کوب / نقره کوب) به تقویت ارزش محصول کمک می کند و القا کننده محصولات درجه یک، خاص و لوکس است.

فناوری فویل کوبی (طلا کوب / نقره کوب) چیست؟

فناوری فویل کوبی یکی از محبوب ترین روش های مورد استفاده در صنعت چاپ و بسته بندی است. همانند چاپ برجسته (امباس) بر روی هارد باکس که جلوه خاصی به بسته بندی می‌بخشد، این فناوری هم علاوه بر زیبایی بخشی، امکان ایجاد طرح های بسیار پیچیده و دقیق را بر روی انواع مختلف مواد فراهم می‌کند. فویل کوبی فرآیندی است که از یک قالب گرم برای انتقال طرح بر روی یک بستر استفاده م یکند. قالب بر روی بستر فشار داده می وشد و گرمای قالب باعث می وشد که طرح به زیر لایه منتقل شود. این فرآیند را می توان بر روی انواع مواد مختلف از جمله پلاستیک، فلز، کاغذ و مقوا استفاده کرد. فویل کوبی یک فناوری بسیار کاربردی است که می‌تواند برای ایجاد طیف گسترده ای از طرح های مختلف استفاده شود.  با کمک فویل کوبی می توان بر کوچکترین جزئیات گرافیکی (به عنوان مثال تک حرف) یا عناصر بزرگ در طراحی بسته بندی تأکید کرد.

جعبه خرما لوکس هارد باکس با چاپ طلا کوب

جعبه خرما لوکس هارد باکس با چاپ طلا کوب

دلایل برتری فویل کوبی (طلا کوب / نقره کوب) نسبت به سایر فرآیند های چاپی

فویل کوبی یا به اصطلاح عامه همان طلا کوب / نقره کوب بر روی بسته بندی محصول علاوه بر مزایایی که دارد برای محصول شما برتری هایی نسبت به رقبا ایجاد می‌کند که از این جمله می‌توان به زیبایی، خاص و لوکس بودن، دیده شدن بهتر محصول، دوستدار محیط زیست بودن و … اشاره کرد. که در ادامه به توضیح برخی از این برتری ها می‌پردازیم.

القای حس لوکس بودن با یک بسته بندی هارد باکس طلاکوب / نقره کوبی شده

– فویل کوبی به صورت ناخودآگاه حس درجه یک بودن و گران قیمت بودن را نسبت به بسته بندی و محصول داخل آن القا می‌کند. همچنین فویل کوبی به دلایل ایجاد بافت برجسته بر روی سطح، بعد و حس لمسی را در بسته بندی ایجاد می کند که برای مصرف کننده حس جذابیت و جدید و متمایزی را تداعی می کند. حال تصور کنید برای محصول لوکس خود یک جعبه هارد باکس با چاپ طلا کوب در نظر بگیرید. محصول شما درون یک هارد باکس لوکس و چاپ طلا کوب چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند و محصول شما را در این بازار رقباتی از سایر رقبا متمایز خواهد کرد.

– در بسته بندی هایی که چاپ طلا کوب یا نقره کوب برر وی آنها انجام شده است، معمولا از سایه های فلزی مانند طلایی یا نقره ای استفاده می شود که حس انحصاری و خاص بودن را افزایش می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان محصول شما را در یک هارد باکس طلا کوب شده می‌بینند، متوجه ارزش بالای کالای شما و تمایز آن با سایر محصولات مشابه می‌شوند.

به همین دلیل است که طراحان بسته بندی و مدیران برند، تکنیک های طراحی بسته بندی را با حساسیت بالایی بررسی و در نهایت انتخاب می‌کنند. یک هارد باکس فویل کوبی شده برای محصول خاص شما، نه تنها به برانگیختن علاقه به برند در گروه هدف کمک می کند بلکه دیدگاه های مثبتی را نیز نسبت به برند و کالا ایجاد می کند.

در یک کلام فویل کوبی تأکید می‌کند که پرداخت بیشتر برای محصول منطقی است.

هارد باکس فویل کوبی شده یک بسته بندی دوستدار محیط زیست

– جعبه هارد باکس طلا کوب / نقره کوب شده می تواند بازیافت و دوباره پردازش شود. بر خلاف برخی روش های چاپی فویل کوبی برای محیط زیست آسیب رسان نیست. اگر نام تجاری خود را دوستدار محیط زیست می‌دانید، داشتن بسته بندی 100% قابل بازیافت می تواند در بازار امروز یک مزیت رقابتی محسوب شود. به عنوان مثال، یک هاردباکس لوکس ظریف، ساخته شده از مقوا و کاغذ با رنگ های زیبا همراه با لوگوی طلا کوب / نقره کوب شده می‌تواند تأکیدی اهمیت حفظ محیط زیست برای برند شما و در عین حال نمونه ای از ظرافت و دقت باشد.

دوام بالای طرح بر روی بسته بندی محصول با تکنیک فویل کوبی

– هنگام زیبا سازی بسته بندی با استفاده از تکنیک طلا کوب / نقره کوب، از جوهر استفاده نمی شود، بلکه از فویل رنگی استفاده می شود. بنابراین می توانید مطمئن باشید که طرح نقره کوب شده به رنگ پس زمینه بستگی ندارد و به مرور زمان از بین نمی رود. فویل کوبی در واقع یک دکوراسیون بسته بندی بسیار بادوام محسوب می شود. دوام فویل بر روی بسته بندی بر کیفیت محصولات تأکید دارد و یکی از دلایل استفاده زیاد از آن در بسته بندی لوکس ترین برندهای دنیا به طور خاص بسته بندی هارد باکس همین است.

هارد باکس طلا کوب شده لوکس برای جواهرات

هارد باکس طلا کوب شده لوکس برای جواهرات

فویل کوبی یک روش اقتصادی تر نسبت به سایر تکنیک های چاپی است

– اگر چه لوکس ترین و انحصاری ترین برندها از روش فویل کوبی استفاده می‌کنند؛ اما در مقایسه با سایر تکنیک های تکمیل چاپ، یک روش چاپ به صرفه محسوب می شود. فرآیند کلی نسبتا ساده است بنابراین طلا کوب یا نقره کوب به سطح چاپی ظرافت می بخشد، اما یک راه حل اقتصادی می باشد.

متمایز کردن محصول با بسته بندی هارد باکس طلا کوب شده

– تکنیک فویل کوبی سطحی بسیار صیقلی و براق ایجاد می کند که مشتریان را جذب می کند. جلوه ی زیبا و ظریف و گزینه ی مناسب برای بازیافت، آن را به یکی از تکنیک های مورد استفاده توسط بزرگترین برندها تبدیل کرده است. سفارش هارد باکس با چاپ طلا کوب / نقره کوب می‌تواند یک تصمیم استراتژیک برای برند ها باشد.

جمع بندی

در کامل پک بهترین تکنیک ها را برای طراحی بسته بندی محصولات شما توصیه خواهیم کرد. کامل پک سالیان سال است که در حال طراحی و تولید هارد باکس برای صنایع و برندهای مطرح است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان کامل پک در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *