جعبه دستمال کاغذی و تولید آن

جعبه دستمال کاغذی و تولید آن

جعبه دستمال کاغذی و تولید آن

خلاقیت و نوآوری در  طراحی بسته بندی حتی تولید جعبه دستمال کاغذی نیز در این روزگار بسیار مهم تر از پیش است. محصولی نفیس و ارزشمند که بر خلاف عنوانش، طرفداران بسیاری دارد. اینکه جعبه دستمال کاغذی در قدیم به چه نحو تولید و عرض میشد با حال متفاوت است. شکل های مختلف در طراحی جعبه آن مانند توپ فوتبال، شکل هندوانه و یا حالت ایستا، جعبه دستمال کاغذی را از شکل مستطیل قدیم آن خارج کرده و الان در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.

در بین تولید کنندگان این محصول افرادی موفق تر عمل میکنند و آنان افرادی هستند که به بازار و محصول خود اشراف کامل داشته و در این مورد سیاست های تولید و فروش خود را با بازار فروش هماهنگ کرده اند و در این بین به رموز و اسرار موفقیتی دست پیدا کرده و بر آن اصول استوارند. تنوع و رقابت در بازار طراحی جعبه دستمال کاغذی باعث شده تا بسیاری از طراحان فراتر از یک طرح گرافیکی ساده عمل کرده و هنر و خلاقیت خود را در طراحی خلاقانه آن به شکلی متفاوت نمایش دهند که بعضا درصد زیادی از این طرح های دستمال کاغذی نیز مورد استقبال عموم قرار گرفته است. این طراحان فرآیند طراحی ساختار و چاپ جعبه دستمال کاغذی را نیز لحاظ کرده و بعضاً از خدمات پس از چاپ متنوعی نیز جهت طراحی این محصولات استفاده نموده اند.

تصمیم برای خرید یک محصول معمولا ظرف چند ثانیه و براساس جذابیت های بسته بندی گرفته می شود. کارآیی و گیرایی بسته بندی، رابطه ای مستقیم با میزان فروش دارد. بسته بندی پیام رسان پدیدآورندگان کالاست. شخصیت، هویت واهمیت کالا و تولید کننده آن در ورای طراحی وساخت آن نهفته است. در واقع بسته بندی روح محصول و تولید کننده است و همین عوامل باعث شده تا حتی جعبه دستمال کاغذی هم نیازمند نگاهی خاص تر در بین تولیدکنندگان گردد.

بسته بندی ها در محل فروش نقشی کلیدی برعهده دارند و این صاحبان کالا را مستلزم دقت نظر و وسواس در انتخاب طراح بسته‌بندی می‌کند. تحقیقات نشان داده‌اند که محرک‌های کلامی نسبت به دیگر محرک‌ها، از قدرت نفوذ بیشتری برخوردارند. تصاویر و لوگوها زمانی بهترین و بیشترین تأثیر را بر مخاطب دارند که در سمت چپ میدان بینایی فرد قرار می‌گیرند. این گونه می‌شود که مشتری بهتر می‌تواند پیام‌های مرتبط با برند مورد نظر را دریافت کند و پس از پردازش آنها توسط مغزش، تأثیر بهتر و بیشتری بپذیرد. یافته های فوق، حاصل پژوهش های بسیاری است که توسط تیم دانشجویان دانشگاه کینگستون انجام گرفت. با توجه به موضوع ذکر شده سبب می شود تا صاحبان کالا و برندها بتوانند بیشترین فروش را داشته باشند.

روند تولید جعبه دستمال کاغذی در کامل پک

در صنایع چاپ و بسته بندی کامل پک جعبه دستمال کاغذی هم همانند هر محصول فاخر دیگر بررسی شده و روندی درست برای تولید آن در نظر گرفته میشود. امروزه مشتریان به این محصول هم نگاهی دقیق دارند و کامل پک هم با آگاهی از این موضوع خدمات خود را برای طراحی جعبه گسترده تر کرده است. نحوه خروج دستمال از جعبه، ظاهر جعبه دستمال کاغذی و حتی فاخر بودن آن برای تیم خلاقیت مهم بوده و پیشنهاداتی فوق العاده برای کارفرما تهیه میشود تا خروجی مطلوب حاصل گردد.