بسته بندی خشکبار و آجیل

بسته بندی خشکبار

بسته بندی خشکبار

این مهم که در ۵۰ سال اخیر، خشکبار همواره یکی از سه کالای اصلی صادراتی کشورمان در زمینه صادرات غیرنفتی بوده است و به طور کلی در سالهای اخیر صادرات خشکبار به لحاظ ارزش در مرز یک میلیارد دلار بوده توجه به این موضوع دلیل محکمی برای اقدام به بسته بندی خشکبار توسط تولید کنندگان این محصولات می باشد.
اهمیت خشکبار (آجیل ومغزها،غلات سبوس دار) در راس هرم غذایی گویای جایگاه این محصولات در سبد غذایی خانواده می باشد. این ماده غدایی در رتبه نخست قرار میگیرد که یکی از پر مصرف ترین تنقلات در بین مصرف کنندگان داخل و خارجی است. متخصصان تغذیه و سلامتی توصیه میکنند از این موادغذایی 2 تا 3 وعده در روز در سنین مختلف استفاده شود.
در بسته بندی خشکبار استفاده از ماشین آلات مناسب و با کیفیت عامل مهمی در پروسه های بعدی نگهداری و فروش میباشد.
مناسب ترین بسته بندی خشکبار باید دارای ویژگی های زیر باشد:
– دارای سطحی شفاف و درخشان باشد تا نظر مشتری رابه خود جذب نماید
-جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل بسته بندی
-توانایی تحمل تغییر حرارت در نگهداری و استفاده را داشته باشد
-در روند تولید آن ازمواد مضر و سمی استفاده نشده باشد
– رطوبت خود محصول را حفظ نماید و نیز از ورود اکسیژن جلوگیری کند.

دست یابی به موارد ذکر شده در بسته بندی خشکبار میسر نیست جز با استفاده از دستگاه های باکیفیت و استاندارد جهانی و استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی بسته بندی خشکبار که تمامن در تیم کامل پک ارایه میشود.
طراحی بسته بندی خشکبار می توانند بصورت کاملا رنگی؛ کاملا شفاف؛ و یا رنگی با پنجره شفاف تولید گردد. مواردی که در مورد پاکت های بسته بندی خشکبار آجیل باید مد نظر قرار گیرد؛ زنده بودن رنگ ها و شفافیت جنس و طرح چاپ شده می باشد. شفافیت جنس باید بصورتی باشد که بر روی محصول داخل آن اثر گذار نباشد.

بسته بندی خشکبار در کامل پک

بسته بندی خشکبار ازجمله محصولات تولیدی صنایع چاپ و بسته بندی کامل پک می باشد که باتوجه به استانداردهای جهانی و توجه به طراحی جعبه بسته بندی خشکبار تولید شده و می تواند رضایت مشتریان عزیز را درتمامی زمینه های بسته بندی جلب کند. انتخاب رنگ مناسب، توجه به بازار هدف، طراحی بر اساس موتیف های سنتی ایران و نگاه به خریداران و بازار مدرن امروز از خدمات جدید کامل پک در طراحی بسته بندی خشکبار است. با توجه به گوناگونی بسته بندی خشکبار انتخاب متریال در این مورد بسیار وسیع است بصورتی که که می توان گفت در هر سفارش ویژگی های مخصوص بخود را باید مورد توجه قرارد داد. بهترین راه، مشاوره با مشاوران متخصص صنایع چاپ و بسته بندی کامل پک است. فراموش نکنید که 88 درصد فروش قبل از برند شدن شما را، بسته بندی تعیین میکند.