گزارشی تخصصی از نمایشگاه beautyworld 2023

گزارش نمایشگاه beautyworld 2023

به عنوان یکی از سری نمایشگاه های جهانی  Beautyworld، Beautyworld Middle East  بزرگترین نمایشگاه بین المللی تجارت محصولات زیبایی، مو، عطر و سلامتی در خاورمیانه و یکی از سه نمایشگاه برتر در جهان است. این نمایشگاه که یک رویداد بین‌المللی است، امسال به بازدیدکنندگان این امکان را داد تا با 1736 شرکت به صورت چهره به چهره در طی سه روز ملاقات کنند. مقیاس نمایشگاه زیبایی دبی، هر سال در حال گسترش است و غرفه داران چینی عمدتاً شرکت های لوازم آرایشی، رنگ مو و محصولات بسته بندی از جمله هاردباکس و همچنین شرکت های ملزومات آرایشی و لوازم آرایشی مانند: برس، کلاه گیس، شانه مو و غیره بودند که همگی به موفقیت رسیدند. با توجه به اهمیت بسته بندی در این گروه از محصولات، این نمایشگاه به عنوان یک کلاس آموزشی خصوصا برای فعالین در صنعت بسته بندی بویژه بسته بندی لوکس می باشد که بازدید از آن به این گروه توصیه می شود.

گزارشی تخصصی از نمایشگاه beautyworld 2023

گزارشی تخصصی از نمایشگاه beautyworld 2023

به گفته Euromonitor، حضور کشورهایی از جمله  پرو، فلسطین و روسیه ماهیت بین المللی این رویداد چشمگیر را نشان می دهد، در حالی که بیش از 100 غرفه دار این کشورها  ازمحصولات خود را در بازار زیبایی و مراقبت شخصی MEA عرضه می کنند. از 32.7 میلیارد دلار در سال 2017 به 47.5 میلیارد دلار در سال 2023 گردش مالی رسیده است. علیرغم رکورد مشارکت بین‌المللی در این هفته، حمایت محلی با 199 غرفه‌دار امارات متحده عربی که 61.072 متر مربع از فضای نمایشگاهی را اشغال کرده‌اند، قوی باقی ماند – 3 درصد افزایش نسبت به سال 2017. beautyworld خاورمیانه جاذبه‌ای برای عمده‌فروشان، خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و متخصصان زیبایی است که به دنبال جدیدترین الهام‌بخش هستند. زیبایی و تندرستی حضور گسترده ای شاهد بودیم. به گفته برگزارکننده مسه فرانکفورت خاورمیانه، حداقل 100 شرکت با آخرین پیشنهادات خود که برای اولین بار در منطقه دیده می شود، تعظیم خواهند کرد.

Beauty world  خاورمیانه گروه های محصولات مهمی مانند محصولات مو، ناخن و زیبایی، لوازم آرایشی و مراقبت از پوست، ماشین آلات، بسته بندی،بسته بندی لوکس، هاردباکس ، مواد تشکیل دهنده و ساخت قراردادی، ترکیبات معطر و عطرهای نهایی، و مراقبت و بهداشت شخصی را پوشش می دهد. امسال بخش جدیدی از محصولات بسته بندی لوکس در سالن تامین کنندگان به این نمایشگاه اضافه شده بود که در نوع خود به جذابیت این نمایشگاه برای فعالین در صنعت بسته بندی خصوصا شاخه بسته بندی لوکس اضافه کرده بود. در این قسمت تعداد زیادی شرکت کننده از اروپا آسیا و خاورمیانه حضور داشتند که تولید کننده بسته بندی هاردباکس که بخشی از خواستگاه آن صنعت زیبایی می باشد بودند. علاوه بر محصولات زیبایی دو بخش در این نمایشگاه بسیار قابل توجه می باشد که نمیتوان از کنار آن ساده گذشت، بخش اول سالن اختصاص داده شده به رایحه و عطر که هر سال بخش قابل توجه این نمایشگاه می باشد و قسمت دیگر بخش بسته بندی لوکس که با نام prestigue pack برای اولین بار در نمایشگاه 2023 رونمایی شد و متظر ویژه ایی برای بازدید کنندگان صنعت بسته بندی خصوصا بسته بندی لوکس باز کرد که ذیلا به این دوبخش به طورز مختصر اشاره شده است.

اهمیت بسته بندی لوکس و هاردباکس در صنعت عطر

عطر در حال گذراندن دوره رونق فعلی در سطح جهانی است زیرا مصرف کنندگان رایحه های خاص و انتخاب های عطر درجه یک را دوباره کشف می کنند. در سال 2023، با افزایش هزینه‌های فردی، عطر همچنان به عنوان یک دسته از تقاضای واقعی برجسته می‌شود. با رشد 11 درصدی بازار عطر MENA در طول دوره پیش‌بینی (2023-2027) از سوی تحلیل‌های اخیر McKinsey & Co، امارات متحده عربی و عربستان سعودی پس از قطر و عمان، سهم بازار را در اختیار دارند. این میزان از رشد، اهمیت توجه به بسته بندی لوکس و هاردباکس در صنعت عطر و لوازم آرایشی را به خوبی نشان میدهد. آخرین داده ها از ژانویه تا مارس 2023، افزایش 15٪ در ایالات متحده و 10٪ در بریتانیا را نشان می دهد. بر اساس این گزارش، با توجه به فروش دو رقمی بین‌المللی، پیش‌بینی ارزش بازار جهانی عطر تا سال 2027 با CAGR 7 درصد به 100 میلیارد دلار خواهد رسید.

صنعت بسته بندی هاردباکس در بخش عطر نمایشگاه beautyworld

صنعت بسته بندی هاردباکس در بخش عطر نمایشگاه beautyworld

به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و پربازدیدترین نمایشگاه‌های تجاری در جهان، رشد بخش عطر در سطح جهان با ویژگی‌های منحصر به فرد نمایشگاه Beautyworld خاورمیانه 2023 شناخته می‌شود تا جدیدترین نوآوری‌ها و پیشرفت‌های موجود در کنار شناخت ستاره‌های این بخش را به نمایش بگذارد:

Signature Scent در Beautyworld Middle East شاهد خواهد بود که 15 تا از برترین خانه های عطر بین المللی تفسیر خود را از رایحه برای بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی منطقه خلق می کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از آخرین فناوری AirParfum، این ترکیب‌ها را در یک نمونه‌برداری کور آزمایش کنند و به گزینه‌ای رأی دهند که به بهترین وجه ماهیت Beautyworld خاورمیانه 2023 را نشان می‌دهد.

Quintessence – پلتفرم انحصاری هنر عطر Beautyworld خاورمیانه است که به عطرهای خاص اختصاص یافته است و نسخه 2023 بزرگترین آن است. برخی از منحصر به فردترین برندها و سازندگان جهان، خلاقیت های خود را در این محیط سفارشی و مجلل به نمایش خواهند گذاشت. برندهای مستقر در امارات متحده عربی، رویال گلوری در کنار شرکت کنندگان بین المللی بلکین (هلند)، بویس 1920 (ایتالیا)، عطر لن (سوئیس)، آلندور (آلمان)، امپراتور بلو (فرانسه)، عطار آل هاس (ترکیه)، حبیبی نیویورک (ایالات متحده آمریکا) توسکوات، (رومانی) و خاطرات یک کلکسیونر عطر (بریتانیا).

از بارزترین ویژگی های که در قسمت رایحه این نمایشگاه به چشم می خورد توجه ویژه تولید کنندگان به بسته بندی محصولات است. از آنجایی که عطر یک محصول ولکس بشمار میرود حتما نیازمند یک بسته بندی درخور می باشد و به این دلیل است که تیم های طراحی و بازاریابی محصول همه تلاش خود را می کنند تا محصول خود را در یک بسته بندی لوکس و متمایز ارائه دهند تا بتوانند در سبد محصولات مشتریان قرار بگیرند. با توجه به ظرفیتی که در کشور ما وجود دارد هم از بابت پتانسیل تولید و هم بعد مسافت به منطقه خاورمیانه فعالین صنعت می توانند گوی رقابت را از چین ربوده و در بخش بسته بندی لوکس در منطقه خودنمائی کنند.

معرفی دنیایی جدید در بسته بندی لوکس در Beauty world

Prestige pack که برای اولین بار در سری نمایشگاه های زیبایی به عرصه حضور رسیده بود، انحصارا برای نمایش مجموعه‌ ایی از شرکت‌هایی طراحی شده است که نوآوری، خلاقیت و کیفیت را در راه‌ حل‌های بسته‌بندی برای صنعت زیبایی نشان می‌دهند. در این بخش هر آنچه از ملزوماتی که مرتبط با یک بسته بندی حرفه ایی و قابل توجه مورد نیاز تولید کنندگان صنعت زیبایی، آرایشی، بهداشتی و خصوصا عطر و رایحه می باشد وجود داشت. اختصاص این فضا در سالن تامین کنندگان ملزومات خود نشان از حسن انتخاب برگزارکنندگان این نمایشگاه داشت که به خودی خود به اهمیت بازدید از نمایشگاه اضافه می کند.

صنعت-بسته-بندی-در-نمایشگاه-beautyworld

صنعت-بسته-بندی-در-نمایشگاه-beautyworld

صنعت بسته بندی لوازم آرایشی در خاورمیانه بخش رو به رشدی است که با تغییر تقاضای مصرف کنندگان سازگار است. با تمرکز بر تجمل، نوآوری و پایداری، این صنعت برای رشد مداوم در منطقه آماده است.

نوآوری، خلاقیت و کیفیت راه حل های بسته بندی برای صنعت زیبایی و سلامتی در PrestigePack – در سالن زنجیره تامین و خدمات در Beautyworld خاورمیانه 2023 بین 30 اکتبر و 1 نوامبر به نمایش گذاشته می شود.طراحان، تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان بسته‌بندی، آخرین گستره‌ها و پیشرفت‌ها در فناوری بسته‌بندی و پایداری را در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی منطقه برای صنعت زیبایی و سلامتی، در مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) به نمایش خواهند گذاشت.

در میان صنعت پررونق زیبایی و تندرستی GCC، بخش بسته بندی لوازم آرایشی رشد خود را تجربه می کند. با تطبیق با تقاضاهای در حال تغییر مصرف کنندگان، و با تمرکز بر تجمل، نوآوری و پایداری، این صنعت برای رشد مستمر در منطقه آماده است. PrestigePack بستر مناسبی را برای تامین‌کنندگان فراهم می‌کند تا طرح‌ها و محصولات خود را در محیطی معاصر ارائه دهند که راه‌حل‌های بسته‌بندی لوکس را جشن می‌گیرد، جدیدترین در نوآوری پایدار و نیاز به تولید و بازیافت مناسب با محیط زیست را برطرف می‌کند.

فضای انحصاری PrestigePack برای نمایش مجموعه‌ای از شرکت‌هایی که نوآوری، خلاقیت و کیفیت را در راه‌حل‌های بسته‌بندی برای صنعت زیبایی نشان می‌دهند، طراحی شده است. Cosfibel Group، Eurotextile و Scentis از فرانسه، Zignano Vetro از ایتالیا و Egisa از اسپانیا به شرکت‌های منطقه‌ای و جهانی خواهند پیوست که در نمایشگاه امسال شرکت می‌کنند.

نوآوری های بخش بسته بندی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده و تمایز برند در بازار رقابتی ایفا می کند. از نظر اخلاقی، آنها همچنین باید منعکس کننده نگرانی های اجتماعی و زیست محیطی باشند که صنعت زیبایی را به موضوعات مهم پایداری و فراگیری مرتبط می کند.

وقتی صحبت از تصمیمات خرید مصرف کننده امروزی به میان می آید، اولین برداشت ها اهمیت دارد. نه تنها هویت برند را ایجاد می کند و از خود محصول محافظت می کند، بلکه در ایجاد درک ارزش و کیفیت نیز مهم است. فلین رابرتز، مدیر نمونه کار در برگزارکننده نمایشگاه Messe Frankfurt خاورمیانه می گوید: «این درک در صنعت است که تقاضا برای راه‌حل‌های بسته‌بندی ممتاز را افزایش می‌دهد و بنابراین می‌دانستیم که باید فضایی ایجاد کنیم تا خلاق‌ترین، نوآورترین و ممتازترین تأمین‌کنندگان در Beautyworld خاورمیانه را برجسته کنیم. صنعت راه‌حل‌های بسته‌بندی باید هم روندها و هم فرصت‌های خرده‌فروشی لوکس را حفظ کند، اما نوآوری‌های واقعی پایدار را نیز ارائه دهد. به عنوان جدیدترین بخش نمایش، PrestigePack شریک کاملی برای بخش زنجیره تامین و خدمات موجود در نمایشگاه است که به تولیدکنندگان و برندها فرصتی برای ملاقات، شبکه و کشف مجموعه ای از گزینه های موجود برای آنها از برخی از تامین کنندگان برتر جهان می دهد. ”

علاوه بر نمایشگاه اصلی، جوایز Beautyworld خاورمیانه امسال نیز بخش بسته بندی را با دو دسته جایزه شناسایی و تجلیل خواهد کرد. جوایز بسته بندی نوآورانه سال و بسته بندی لوکس سال توسط فینالیست های انتخاب شده از جمله Dapy Paris، Cosfibel Beautifect، Elroel و Sterling Perfumes با برندگان در مراسمی درخشان در 31 اکتبر در Grand Hyatt، دبی به رقابت خواهند پرداخت.

Beautyworld Middle East در 15 سالن برای نمایشگاه 2023 پراکنده خواهد شد که اندازه آن نسبت به رویدادهای قبلی 20 درصد افزایش یافته است و انتظار می رود بیش از 1750 غرفه دار از حدود 60 کشور جهان را پذیرا باشد. PrestigePack در بخش نمایش زنجیره تامین و خدمات، با عطر، لوازم آرایشی و مراقبت از پوست، فناوری زیبایی، مراقبت شخصی و بهداشت، مو، ناخن و لوازم آرایشگاه در کنار Clean + Conscious برگزار خواهد شد. نسخه امسال وعده سرمایه گذاری بر موفقیت Beautyworld خاورمیانه در سال گذشته را می دهد که موفق ترین و پربازدیدترین نسخه در تاریخ این رویداد بود.

برای حضور در بازار جهانی و رقابت با برندهای مطرح دنیا علاوه بر محصول خوب نیاز به یک بسته بندی لوکس و جذاب دارید. ما در شرکت کامل پک برای مشاوره در خصوص تولید جعبه لوکس برای محصولات شما در خدمت شما هستیم.

2 پاسخ

تعقیب

  1. […] که در کلیه نمایشگاه های زیبایی جهان مشاهده می‌شود، بسته بندی در صنایع آرایشی و […]

  2. […] که در کلیه نمایشگاه های زیبایی جهان مشاهده می‌شود، بسته بندی در صنایع آرایشی و […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *